1. 15-09-2016, 22:06

1,961 • 4,694 • 41
    In-game: ~Alin
    I need this translated until 23:00 because I will start school at 7:30 and I cant copy . Sorry if I have some mistakes but I am tired . I will thank anyone who helps me .

Cashier: - Good Afternoon, ma'am. How can I help?
    Customer: - Good Afternoon, I am looking for a high quality hair straightener and at a good price. Can you help me?
    Cashier: Of course, I can help you, we have a very good hair straightener called Silk Remington and it's at a good price too.
    Customer: Oh really? What is the price for it?
    Cashier: 100 euros
    Customer: It's not expensive, could you give me some details about this straightener so I'm sure that it's good quality?
    Cashier: Of course I will give you some details about this straightener
    Customer: Ok
    Cashier: This straightener has : a 5 year warranty, temperature block, turns off automatically after 1 hour, blocking system of the straightener, shows the ideal temperature, a weight of 0.91kg
    Customer: This information is good, but I still have a few questions about this straightener
    Cashier: Tell me
    Customer: How long will this straightener last me?
    Cashier: Ma'am, it all depends on the way you take care of it
    Customer: What do you mean?
    Cashier: You dont have to put it in water because it might stop working.
    Customer: Ok, I would also like to know how a straightener could stop working, because I think there are a lot of ways to do that. right?
    Cashier: yes ma'am, you are right and I will tell you that a straightener can burn off and if you drop it it will stop working
    Customer: Ok, thank you, I would like to buy this straightener.
    Cashier: Ok Ma'am, I hope you will take care of this straightener. And I hope to see you shopping at this store.
    Customer: Of course I will come. Goodbye !
    Cashier: Goodbye ma'am.
    5 Likes

2. 15-09-2016, 22:11
    Elder

189 • 820 • 4
    In-game: FRK-ffs-
    RE: A homework only for French people . 15-09-2016, 22:11 • #2
    mdrr
    4 Likes

3. 16-09-2016, 00:02
    258 • 489 • 1
    In-game: [DDC]Taurus
    RE: A homework only for French people . 16-09-2016, 00:02 • #3
    Wtf, Alin in FFS.

Cashier: - Bonjour, Madame. Comment puis-je vous aider ?
    Customer: - Bonjour, je recherche un lisseur à cheveux de bonne qualité et à un prix correct. Pouvez-vous m'aider ?Cashier: Bien sûr que je le peux ! Nous avons un excellent lisseur qui porte le nom de Silk Remington, et son prix est correct par ailleurs.
    Customer: Ah, vraiment ? Quel est son prix ?
    Cashier: Cent euros.
    Customer: Ce n'est pas cher, pouvez-vous me donner quelques détails sur ce produit afin que je sois sûre qu'il soit de bonne qualité ?
    Cashier: Bien sûr !
    Customer: Ok. < useless shit don't you think ?
    Cashier: Ce lisseur possède une garantie de 5 ans, il ne surchauffe pas, s'éteint automatiquement après une heure d'utilisation, possède un système de blocage, suggère une température idéale pour vos cheveux et finalement, ne pèse que 910 grammes.
    Customer: Ces informations me sont utiles mais j'ai tout de même quelques questions qui me trottent dans la tête à propos de ce lisseur.
    Cashier: Dîtes moi.
    Customer: Combien de temps va-t-il tenir ?
    Cashier: Madame, tout celà dépend de la façon dont vous en prendrez soin.
    Customer: Que voulez vous dire par là ?
    Cashier: Ne le mouillez pas avec de l'eau ou il risque de ne plus fonctionner, par exemple.
    Customer: D'accord ! Je voudrais cependant savoir quelles pourraient être les autres raisons qui feraient que le lisseur ne marche plus ... Je pense qu'il y en a pleins, n'est ce pas ? < what's wrong with that stoopid female ? :v
    Cashier: Oui Madame, vous avez raison. Le lisseur peut cesser de fonctionner si il y a un court-circuit ou si vous le jetez par terre, par exemple ... < oké ...
    Customer: D'accord d'accord, je vous remercie. J'aimerai donc vous acheter ce lisseur.
    Cashier: D'accord Madame, j'éspère que vous en prendrez soin ! En espérant vous revoir dans notre magasin prochainement.
    Customer: Bien sûr que je reviendrais ! Au revoir.
    Cashier: À bientôt !

PS : cashier / vendeur, customer / client.

You're whalecum Alin.

1 Users reading this thread (0 Members and 1 Guests)